Wednesday, April 21, 2010

Sorry seems to be the Hardest Word..

Kelmarin, half of my heart ke Langkawi atas urusan kerja. Seperti biasa, dia akan membelikan coklat untuk saya. Memandangkan saya selalu minta dia belikan Daim, so this time nak coklat lain pula. Saya nak white coklat tapi taktau pula banyak jenis white coklat so he ended up buying Toblerone. Saya pun dengan ikhlas cakap, taknak Toblerone (kan dah cakap minat kami tak sama langsung). He was so bengang sebab dah beli pun coklat tu. He said, "Just now I asked, you said anything can..Now, you say you don't want. Ni nak marah ni. Next time takmaula beli kat you lagi". Saya pun end up moody sebab saya dah cakap nak white coklat yang bulat-bulat macam bola tu takpun yang bujur macam telur. So, saya pun replied, "Okayla next time you don't have to buy chocolate for me anymore. Don't tell me when you want to go to Langkawi. I wouldn't know if you go to Langkawi either". However, we still could control the situation. At last, he asked for opologize..So COMEL. Saya punya salah, dia yang minta maaf =D Sayang sorry for hurting you yesterday...I know how hard you tried to fulfill my need and my interest but still I didn't appreciate it.

No comments: