Monday, April 19, 2010

I am while you are..

My bf sangat gediks these few days..needs lots of attentions and loves (pembawakan anak bongsu kot hehe) but he seems so nice and nicer everyday. Can't wait to go vacation with you next month. We have so many commons such as love to travel, love cakes, we miss each other at the same time (eg: bila rasa nak call je tetiba dia akan call dulu or bila rasa nak message je, mesti message dari dia tetiba masuk). It same goes to him. Kami berdua sangat KURUS dan kecik (errr kaitan???). Kami berdua juga sangat suka bekerja (money money money).

Kami juga ada perbezaan yang sangat ketara. Minat yang sama adalah pergi bercuti tapi selalunya dia yang banyak keluarkan duit. Saya kan student, mana ada duit hahaha. Citarasa kami tak sama langsung! Sebab tu kalau nak barang apa-apa mesti pergi beli sama-sama or saya beli sendiri. Takpun saya pergi survey, then tell him which one and where. He is so fussy, ini tak boleh itu tak boleh. Ini tak baik untuk kesihatan, itu tak bagus untuk tubuh badan whereas saya boleh je as long as it  is clean and suits me. He takes a good care of me everyday. Mesti tanya dah makan ke belum, ada duit ke tak, macam mana preparation untuk exam. Abang-abang saya pun tak concern macam tu so saya sangat TERHARU!!

Bf is my diary and my storyteller. He is also a good listener. Apa-apa date penting yang saya suruh ingat dia mesti ingat takpun he will put it in his organizer. He knows many things which I don't so he likes to share the knowledge with me. Semua masalah dari yang kecil dan remeh-temeh sehinggalah sebesar-besar alam I will tell him if I feel to. He never criticize and always support me. Tapi kalau benda tu terang-terang salah saya, dia tegurla.

Bf saya sangat sederhana orangnya. Dia tak kaya dan tak berharta jadi selalu suruh saya berjimat cermat tapi dia sangat bertanggungjawab dan tak pernah berkira dengan keluarga ataupun kawan-kawan. Untung tau dapat bf macam dia *thumbs up* \(^_^)/

2 comments:

SyAhiRah LaLAla said...

bahagianya u syg :)

Niazaini.com said...

Eh you pun bahagia kot..Cpt kawin yang,,x sabar tgk you pkai baju pengantin n make up gorgeous tu =D