Thursday, April 8, 2010

Hari Rabu masa untuk bersuka ria..

Hari Rabu kebiasaanya kelas saya akan bermula pada pukul 12.30pm sampai 7.00p.m but there is a gap between the classes.Ada 3 kelas pada hari tersebut which at 12.30-1.30p.m. Then, 1.30-2.30p.m. The last class for the day and for the week is at 5.00-7.00p.m. so between the gap, my friends and I usually go to have our lunch at differents restaurant. We don't want to have the same meal for our lunch boring kot. So kami pun ke KFC, McD, Old Town, Papa John and other restaurants. Restaurants ni bukanlah baru dan mahal, semua orang pun tahu dan mungkin selalu pergi tapi kami berempat(my bedmate-Dilah, her bf-Ridz, my classmate-Azhar and I) jarang keluar makan bersama-sama so hari Rabu kami akan cuba luangkan masa lunch sama-sama. We have lots of funs and stories to share. Kawan-kawan saya banyak duit, so kalau nak makan kat mana-mana mesti tanya saya sebab saya je yang tak banyak duit. Untuk menghormati saya, dorang pun tanya pendapat saya. Terima kasih kawan-kawan.. Let's see our meals and maybe you can have a try later;

BBQ Smoked Pizza@Papa John

Asam Laksa@Old Town

Durian-durian@Secret Recipe*very nice I like*

1/4 Blackpepper chicken@KennyRogers 
*picture take away*
And lots more... I'm not always taking pictures when hang out with friends so mostly what I posted was adapted from my previous outings..

No comments: