Saturday, February 20, 2010

I love cakes!!


Wahhh CANTIKnya!! Kek siapa ni?? Kek ni sangat sedap sesedap gambar yang dilihat. I don’t lie okies. Chocolate Moist from Kings memang tak mengecewakan (thanks sayang). Kek ini saya beli sebagai pilihan sempena hari jadi saya pada tahun ini dikongsi bersama sepupu (Kak.Liza) yang lahir pada 15 Februari. Mula-mula ingat taknak celebrate dah hari jadi sendiri sebab kawan-kawan semua dah balik bercuti namun sepupu dari Seremban sangat sporting nak menyambut hari jadi bersama-sama. Sepupu goreng bihun dan panggil semua adik-beradik dia datang join. Meriah-meriah, seronok! Sebenarnya ini bukan kali pertama saya makan kek ni sebab tahun lepas kawan saya dah beli kek ni untuk hari jadinya. Masa tu harga still murah dan untuk sebiji kek 1kg baru Rm50++. Tahun ni dah naik sikit mungkin kerana keknya yang sedap ianya menjadi pilihan ramai. Anda boleh mencuba dan saya jamin anda akan puas hati.

Nak bagi anda jeles lagi:

 
A mixture of strawberry, kiwi and 
(that yellow I'm not sure but it's not mango)

  
  
 cantik+sedap+murah=okey beli!

No comments: