Wednesday, February 10, 2010

Hey I'm 23!!

Tomorrow is my birthday. I'm gonna turn to 23!! How excited I feel and how thankful I am to Allah. However, all this while I keep thinking of what have I done? Owh no! Do I have any achievement in my life? Did I contribute anything to the country? Am I a good muslim? Am I a good friend to my friends? Scary isn't when we realize that we did nothing for almost 1/4 of century. Apa-apa pun, I always remind myself tomorrow should be better than today. Saya sentiasa bersyukur apabila masih lagi bernafas pada hari ini untuk mensyukuri nikmat tuhan dan memuji kebesaran-Nya (tapi mungkin dalam tak sedar banyak juga dosa yang dilakukan-nauzubillah). Setiap tahun pasti ada keinginan dan azam baru. Tahun ini juga tidak ketinggalan di mana pada tahun ini saya berharap dapat menjadi seorang guru praktikal yang tabah dan berjaya. Sekiranya umur saya tidak panjang, saya harap dapat menyelesaikan semua tugas saya dan mati dalam keimanan amin. Kawan-kawan doakanlah kebahagiaan saya di dunia ini semoga saya tidak tersimpang dari ajaran Allah. Maafkanlah juga dosa saya sekiranya ada menyinggung dan mengguris perasaan anda sepanjang kita berkenalan.

Buat keluarga tersayang, thank you for being such a great family to me and be with me everytime and everywhere (especially time sakit =D normal la kan?). Forgive me for all. To my lovely bf (tak ketinggalan tu), I love you from the day I know you until now. You have been so great and help me a lot! (Yang cepatla masuk Islam, tak sabar I nak bagi nama untuk u hehehe) Without you, I don't know to whom I can express my sadness and my fear (sometimes, there are things we don't want to share with family okek).. Thank you to ALLAH, thank you to all, thank you, thank you, thank you.. I'm happy and happy...

2 comments:

cik dlabuseiyn said...

eppy birthday syu~..sweet 23~

Niazaini.com said...

Tq cik dilah!!23 must be so excited aite??