Saturday, June 12, 2010

I am so so HAPPY!!!!!!!!!!

Seriously I am damn happy today. You wanna know why? I got my result and I pass all the papers!!! Yeayyyy.. Eleh itu pun nak kecoh? Mungkin bagi anda itu adalah perkara biasa, tapi saya memang sangat nervous pasal result exam kali ni. Dahla website UiTM buat hal masa pengumuman exam 2 hari lepas, lagi la saya tertekan. Yang saya tahu, berdoa sebanyak mungkin. Mungkin sabab final aritu I couldn't do well. Paper yang I hope lulus atas line rupa-rupanya dapat better than that. Thank God! Syukur Alhamdulillah.. Habis semua kesakitan, kemarahan dan nervous dalam diri terhadap semua orang dan perkara. Betapa Allah Maha Pengasih, Penyayang dan Berkuasa. Hanya satu saja yang saya minta tapi semua Dia bagi. Kegembiraan, kelegaan dan kepuasan. Nak tahu tak, pointer saya juga meningkat tau! Memang sangat-sangat bersyukur.

No comments: