Wednesday, June 9, 2010

Accessories untuk kecantikan

Dah macam blog berniaga pulak. Hahaha. Saja nak share barang-barang yang saya miliki. Kalau anda  pun berminat boleh bagitau saya. Nanti saya cari untuk anda. Kali ni nak tunjuk gelang pula.

Pearl (combination of brown+dark blue)



Soft purple that gorgeous!

Tie my heart


Mutiara-mutiara di atas saya beli di Sabah. Banyak sangat warna yang anda boleh pilih. Cakap je nak warna apa, semua ada. Hijau, coklat, hitam putih, putih, merah, pink, biru semua ada! Tapi untuk makluman semua, mutiara ni ada 2 jenis. Saya mutiara air tawar, saya mutiara air masin. Kalau air masin kualiti dia lebih baik, jadi harga dia lebih mahal ok. Set di atas termasuk brooch. Ada juga rantai labuh dan subang mutiara. So, fikirkanlah apa yang anda inginkan sebagai koleksi peribadi.

Gelang Tie My Heart ni saya beli di Singapore. Beli untuk mak. Tak sangka kat Malaysia kita pun ada jual. Harga dia pun sama ja. Jadi kalau anda berminat, saya boleh usahakan cari ok.

No comments: