Saturday, May 30, 2009

Realiti atau Mimpi??

Pernah tak anda mengalami syndrom tak mampu bezakan realiti dan mimpi?(klu saya pernah tapi mungkin jarangla). Perkara ni terjadi pada darling saya Cik Syahirah. Kesian you yang. I rasa makin teruk lak penyakit you ni. Semalam, Syahirah atau lebih mesra dipanggil Shiro sms saya meminta maaf kerana terlambat reply message. Dia bertanya apa yang telah saya tanyakan. Darling,, bila pula I sms you? Takla. Saya menyuruh dia check inbox namun dia membalas bahawa kebiasaannya dia akan terus delete sms yang dibaca ketika mamai. Hai.. You kena jumpa psychiatry kot yang.

Ini bukanlah kali pertama kan yang you confius tentang realiti atau mimpi? Saya masih ingat ketika Shiro menceritakan mimpinya dimarahi pensyarah kerana tidak attend class. Petangnya memang pensyarah tersebut menyoal perkara tersebut. Scary la yang. Dia juga pernah mengalami mimpi tentang result exam dan keesokan harinya result tersebut betul-betul sama dengan mimpinya. Eeee tak sukanya!! Shiro sekarang sangat obsess dengan mimpi kesian dia. I rasa baik you jangan fikir yang bukan-bukan sangat so takla masuk dalam mimpi. Cuba mimpi bila you akan jadi kaya ke or bila kita akan pergi melancong bersama-sama?(cubaan mengambil kesempatan) Hehehe..

Whatever pun yang,, I akan doakan semoga you berjaya dalam pelajaran, kerjaya dan hidup. Amin. Semoga Nia pun berjaya sama (ambil kesempatan lagi). Jangan pening-pening lagi. Jangan fikir banyak gak tentang sesuatu perkara ok? Just go on and face the challenge. Good luck! =)

2 comments:

SyAhiRah LaLAla said...

awww. u buat entri khas pasal i. sooo sweet. terharu! hiks,,menyampah tak? miss u darl. u balik la cepat sikit,,jadinya bolehlah kita pegi jalan-jalan. picnic ke. nak? ;)

Niazaini.com said...

Vacation kita tu la yang,,kena make sure dulu jadi ke x ok???