Sunday, January 3, 2010

Bodek Manager...

Selamat tahun baru!!! Yeay saya dah berumur 23 tahun. Azam pada tahun ini seperti biasa untuk meningkatkan prestasi dan mengelakkan kontroversi hahaha.. Isnin ini saya akan masuk kelas seperti biasa cuma lainnya saya akan menjadi pelajar tesl part 6 so lagi tahun depan akan tamat belajar Insyaallah. Hari ini saya habis kerja pukul10 malam dan dihantar oleh pengurus saya seorang wanita beranak 3 yang masih muda dan cantik (ulangan WANITA -kena highlight sikit sebab akan ada yang cemburu lak nanti), ada ke?

Kalau balik dengan madam (manager saya tu), memang takkan dapat balik awal la sebab dia banyak kerja kat pejabat. Then, kami akan ke uptown or lepak-lepak jap. Banyak giler benda yang kami bualkan dari bab pekerja pizza sampai la pengurusan pizza. Banyakla benda yang saya belajar dari madam. Madam dan saya sefahaman sebab kami suka bergosip hahaha tapi tak sampai memfitnah ok? Fitnah itu berdosa besar.

Dah lewat, saya pun masuk ke dalam rumah, mandi, solat dan online sekejap. Selepas ni nak tidur dah. Buat kawan-kawan semua, selamat menyambut tahun baru. Saya sangat teruja untuk menghadapi suka duka di usia 23 tahun ini. Semoga semuanya berjalan lancar amin.