Wednesday, July 14, 2010

Dedicated to my Sayang...

My sayang is so cool..Sangat caring and so loving. Pernah tak bf anda bagi beribu RM pada anda? Anda rasa ada tak bf yang nak bagi dekat gf tanpa balasan? Hah mestilah ada kan? Sebab orang tu adalah my sayang!! Bukan nak promote ok. Nanti tak pasal-pasal ada plak manusia yang nak pi mengorat bf saya. Owh silakan kalau dia nak dekat anda. Hati mana boleh paksa kan? My sayang sangat bijak. Bab-bab electronic, wiring, cartooning (over sudah cartoon jadi cartooning) bagi dia. Yang ni memang nak promote: Kepada sesiapa yang ada masalah untuk siapkan final projek electronic and related issues, boleh contact me ok. Nanti I will let him know. Mesti korang akan dapat result yang gempak! Serius dah ada bukti ok pelajar-pelajar yang lepas paling teruk pun dapat A-. Keutamaan yang tinggal kat Kedah sebab luar dari Kedah susahla sikit kot.

My Sayang sangat concerns about my health, financial stabilization (eceh, tak pernah stabil ok) and my emotions. Everyday he will ask, “Sayang dah makan?” and benda yang selalu dia tanya pula, “Yang, I nak tanya dengan serius ni. Duit you ada lagi tak?”, “Hari ni okay?” Tapi semenjak jadi cikgu ni, soalan yang dia selalu tanya, “Yang, you baru bangun tidur ke?” HAHAHA.

Semuanya tentang dia nampak sempurna kecuali ketinggian. Bf saya pendek orangnya. Okay sayang, I pun pendek jadi kita sepadan. Kalau you tinggi nanti I nampak seperti penjaga Snow White. I kan Sizuka (bf selalu cakap saya ni Sizuka. so cute!). Sayang, I LOVE YOU

You are not alone, for I am here with you
Though you're far away, I am here to stay
You are not alone, for I am here with you
Though we're far apart, you're always in my heart

I'll be there for you
When the rain starts to pour
I'll be there for you
Like I've been there before
I'll be there for you
'Cuz you're there for me too... 

No comments: