Sunday, September 6, 2009

Rancangan berjaya yes!!

Akhirnya rancangan untuk ke jalan TAR di bulan puasa ini berjaya juga yeayy!! Sudah lama teringin berada di jalan TAR terutama di musim-musim perayaan kerana perasaan untuk berhari raya pastinya lebih terasa. Banyak hal terjadi pada hari ini.
1) Salah faham telah berlaku ketika ingin menjemput Syikin dan rakannya. Kami telah berjanji untuk berjumpa di JUSCO namun tidak nyatakan dengan jelas JUSCO mana. Tak tahu pula Nia ada 2 jusco kat Klang. (maklumla bukan orang Klang so boleh dimaafkan ok?). Kami menunggu di Klang Bukit Raja manakala Syikin dan rakannya di jusco Bukit Tinggi. Kami yang bersusah payah memberitahu lokasi (tapi tak cakap kat Jusco mana main bagi arahan suruh tunggu kat luar) luar jusco di mana kami berada. Nak cerita kisahnya panjang giler. Dekat sejam kami tawaf jusco tu akhirnya baru tau salah tempat.
2)Izan called memberitahu saya bahawa dia ingin interview saya di jalan TAR sempena task yang diterima untuk rancangan GADIS MELAYU beliau. Disebabkan jalan yang jem dan kelewatan saya tiba di KL so tak sempat nak interframe dalam tv nanti. Cis kalau tak mesti muka aku dah masuk tv minggu depan.
3) Kami menemani si baik hati mengubah suai kereta di Keramat. Kemudian menaiki lrt dari stesen Jelatek ke Masjid Jamek untuk mengelakkan jem. Terus ke jalan TAR mencari barang dan berbuka puasa seperti pelarian. Serius ramai giler orang! Best sangat berada di sana tapi takda duit untuk shopping. Sad+_+
Sampai je rumah mandi-mandi terus nak tido. Berborak kejap di telefon dan akhirnya tak dapat tahan lagi saya nak stop dah tulis blog nak tido. Sleepy banget!!Gudnite

No comments: