Monday, June 1, 2009

Kenapa Nia? Siapa Nia?

Ok let's back to the main title "Nia87". Kenapa Nia, bukan Syuraini, Syurai, Syu or Rain seperti yang dipanggil oleh kawan-kawan dan kenalan. Sepatutnya I don't need to explain this tapi nak explain gak sebab mesti kawan-kawan rasa sedikit pelik kan? (yeke?) Entah. Saya ingin tekankan di sini bahawa ini adalah personal blog dan semua post adalah berkaitan dengan diri sendiri, rakan-rakan terdekat dan keluarga tercinta. Apa sahaja yang ingin saya tulis,, saya akan tulis dan tiada kaitan dengan anda sama ada suka atau tidak. Jelas? Cun.

Kenapa Nia? Takda kaitan langsung kot. Siapa cakap? Adalah. Cuba check betul-betul dalam nama Syuraini. Boleh dipendekkan menjadi Ain kan di tengah-tengahnya. Apabila diterbalikkan boleh manjadi Nia kan? HAHAHA. 87 pula adalah tahun kelahiran saya. I like this number so much tapi takdela sampai fanatik. So sekarang anda dah tau kan mana datangnya Nia87. Anda perlu tahu bahawa apa-apa pun nama saya,,saya adalah saya dan saya tidak akan berubah walau apapun yang anda harapkan. Nia cuma nama untuk blog baru saya dan panggilan yang selesa untuk saya adalah rain ok?

Sekian terima kasih.

No comments: