Friday, December 3, 2010

BF kekurangan kasih sayang..

Entry ni dedicated to my Honey Bunny shoes..Lately ni, LWH sering sakit hati dengan saya(kan dah cakap I'm a drama queen). Nak tau kenapa? Erm..Sebabnya saya sekarang ni selalu sangat tidur awal. Waktu pagi saya busy tolong mak kat kedai makan, petang sibuk mengajar tuition dah malam mengantuk pulak. So, memang tak banyak masa berbual. Dia pula jenis call lewat-lewat malam sebab awal dia busy. Dulu saya memang selalu tidur lambat tapi sebab environment kat rumah jenis tidur awal so saya pun terikut-ikut la. Pukul 9.30 tu memang dah mengantuk. Kadang-kadang pukul 9.00 malam pun dah mengantuk. Bila dia call, mula la saya merepek makan kerepek. Sakitla hati dia sebab banyak benda nak cerita tak dapat. Dia cakap lepas ni, dia pun nak belajar tidur awal. Lepas ni, kami tak ada masa bersama lagi la. Macam mana ni?? Kena berlatih tidur lambat balikla. Tapi pagi-pagi kena bangun awal pukul 5.30 tau tolong mak kat rumah.

2 comments:

Farah Awang said...

beb, rilex suda
kalau dia syg u
dia akan cuba faham situasi u
bukan menyalahkan u
fikir dgn rasional k
good luck :)

Niazaini.com said...

Thanks paen. So far, he's ok xda masalah pn cuma i'm the one yg think a lot. Buat entry ni pn nk bagi dia feel secure skit hahaha~