Thursday, March 25, 2010

Why I like my bf?

Teng! Tetiba.. Kebanyakan dari kita mesti pernah menyukai dan mungkin sedang menyukai seseorang kan?Actually there is no reason for love aite? Bila hati dah suka nak describe macam mana pun tak kena. Bagi saya kriteria-kriteria yang ada pada si dia membuatkan saya terus menyukai dia..
1. Dia lagi tua dari saya. (wajib sebab saya tak suka lelaki yang muda dari saya,pemikiran diorang selalunya lambat matang) Yang you dah tua..
2. Sayang sangat pemurah. (Tolong tambah elaun I untuk post ini okay!)
3. Dia bijak. Selalu ponteng kuliah tapi dapat dekan juga. Dulu bf I Engineer tau (poyo je) tapi berhenti sebab taknak biarkan mak sorang-sorang kat rumah, abang dan kakak-kakak semua kerja jauh-jauh (anak bongsu la katakan..ke sebab you anak manja?hah pilih cepat!) tapi sekarang dah jadi buruh kasar hahaha..
4. Kacak. (wewitt!! Ada awek suka mengorat dia..tapi saya rasa dia tak kacak pun hehe)
5. Sangat rajin. Kerja tak kira masa. Time is money..(pray hard supaya you cepat KAYA**)
6. Seorang yang baik hati, tak kedekut (tapi suka postpone hadiah camna tu?.)
7. Seorang yang bertanggung jawab. (setiap bulan bagi mak 1/3 duit gaji, tolong kakak yang sambung belajar, tolong gf yang masih belajar uiks)
8. Always by my side every moment. Sedih, gembira, kecewa, marah, kecik hati, sakit, etc..
9. My good adviser. (tak semua benda saya akan ceritakan pada parents or family so saya cerita pada dia)
10. My ALONG!!(no interest for any loan..nak try x?hahaha)
11. Sang pencinta yang setia.. (i trust in you)
And lots more about you....Thank you for coloring my life...=)

>>Post tak bleh blah..

2 comments:

akm said...

haa... ak rasa da bley kot tnjuk bf hg sapa.. wooo

Niazaini.com said...

Hahaha...Malu ah akm. Tak kacak nti kena gelak. Klu kita jumpa aku tnjuk pic dia k! Btw, klu posh dh spai M'sia bg no ak kt dia tau! Ak stil pkai no lama..