Friday, August 7, 2009

Rajin ahh..!

Tak tau kenapa this sem agak rajin. Maybe sebab boyfriend tak ada kot.. Hahaha kidding! Hari ni tak ada kelas tapi saya dengan rajinnya ke library untuk cari sources. So, Ayu who is my pair work pun kena datang library. Rajin nih cari buku-buku yang berkaitan kononnya nak settle kan semua supaya tak terbeban sangat next week. Dah "Language and Culture" and " Language boundaries" sangat mebantu dalam research kami. Kami pun carilah content yang berkaitan dan decided untuk fotostat content tersebut. Namun begitu, librarian memberitahu buku reference tidak boleh dipinjam dan dibawa keluar so kami terpaksa cari buku yang sama di bahagian pinjaman. Oleh sebab buku tersebut tiada, kami pun memujuk librarian tersebut untuk membenarkan kami pinjam sekejap ja.

Tiba-tiba..(ayat bengang) dia tak bagi! Dia bertegas buku tersebut tidak boleh dipinjam dan meletakkan kembali buku yang kami ambil. Dia menyarankan kami supaya fotostat saja di dalam library dengan membeli kad yang telah disediakan. Nak copy beberapa keping je pun kena beli kad yang berharga RM10 tu ke? Sorry.. Dengan perasaan tidak puas hati, kami pun keluar dari library dan mengumpat makhluk tersebut sepuas hati. Padan muka kau! Ayu sakit belakang so saya pun bawa dia berjumpa makcik guard MARA yang pandai mengurut. Dia kata best dan ok. So dia pun suggests supaya saya cuba mengurut dengan makcik tu. Tengok dulu la. Tak tahan sakitla.

p/s: Teringat waktu mengurut di Hatnyai, saya tergelak-gelak sebab kegelian. Thai girl tu tercengang-cengang sebab tak faham. HAHAHA..

No comments: