Thursday, May 5, 2011

OMG it's already a month!!

Yes I know it's already a month i didn't update my blog. But who cares kan?? At this time, i just have to focus for my last paper. The other two papers have past and i've also done with my thesis..Owh so happy!!! Saya juga sedang look forward for my next vacation which is Bangkok.(Sawadikapp...) So,bila bosan-bosan saya akan survey hotel and lokasi percutian di sana. Bila akan pergi tu, i'll let u know later but for sure after i have finished with all these study things..(any idea about the place??) Memang sangat penat belajar ni especially bila dah lama sangat!(eh bukan tengah plan nak sambung master ke??) Ye akan sambung master but it will not be so soon. Tengokla hujung tahun ni ke camna..

Percintaan macam biasa (eceh!). Cuma belum ada perancangan untuk mengakhiri hubungan ke alam perkahwinan. LWH nak jadi bos dulu so, i have to wait for him to achieve his dream which mean saya pun kena ada impian jadi jadi isteri bos la. kahkahkah!!!(giler x cool gelak). Sekarang ni memang tak sabar nak abiskan belajar dan kembali ke kampung halaman. Kedah, i really miss my hometown!!!

With friends during Sports Closing Ceremony

No comments: