Monday, November 9, 2009

2nd paper pun dah selesai..

Kepada kekasih hati yang baik hati (eceh). Pembaca-pembaca blog saya adalah kekasih hati saya la siapa lagi. Hari ini saya selesai menjawab kertas peperiksaan kedua dan tinggal hanya satu saja lagi iaitu pada hari Jumaat 13hb11. Selepas itu, saya akan kembali ke kampung halaman menemui keluarga tercinta dan sahabat-sahabat yang dirindui. Kerjaya saya sebagai gadis pizza akan terhenti buat seketika dan akan bersambung jika masa mengizinkan Insyaallah.


Berbalik kepada kertas petang tadi, nak kata tak boleh jawab tu,, memangla hahaha tapi aku bantai juga jawab. Salah tu mungkin tak la tapi kurang tepat tu mungkin hehehe. Harapan semoga pointer meningkat walaupun tak banyak pewett! Tak sabar giler nak balik jumpa semua orang yang dicintai. Rasa banyak sangat kasih sayang yang perlu dimiliki dan disuntik dalam diri ini agar tidak menjadi orang yang kekurangan kasih sayang.

2 comments:

SyAhiRah LaLAla said...

oh gadis pizza bila mau belanja i makan pizza? jom kuar nak? i ada kt melaka :)

Niazaini.com said...

Hahaha..Kalau la pizza hut tu kepunyaan I, mesti semua kw2 pn i dah belanja..btw i ok je nak kuar jmpa u tp u la sbuk nmpaknya...