Tuesday, July 7, 2009

Majlis Bersejarah

Cuti semester yang lalu, saya telah menghadiri beberapa jemputan perkahwinan dan salah satunya merupakan majlis perkahwinan kawan saya Syakiroh. Tahniah kerana telah bergelar isteri. Saya juga menghadiri majlis pertunangan sepupu saya. Abang Meran (Amran) telah bertunang pada 21 Jun yang lalu. Tahniah! Tahniah! Hantaran pihak perempuan sampai 16 dulang. Mak aii banyaknya. Hantaran kahwin pun tak banyak macam tu. Ini merupakan pertunangan keduanya setelah gagal pada pertunangan pertama. Semoga kali ni berjaya Amin. Bakal isterinya merupakan seorang jururawat. Tak kisahla sesiapapun harap-harap boleh ngam ngan saya nanti. Kalau tak siapla kena mengumpat dengan kitorang sedara mara HAHAHA. Bila ek hari bersejarah saya? Ermm 2 tahun lagi Insyaallah. Jangan lupa datang ok?

No comments: