Monday, October 10, 2011

LWH, 1 4 3!!!!

Dah lama tak update status chenta hahaha…~ En.bf yang tak kacak semakin hari semakin sibuk.. Jarang dapat jumpa. I want to call him DD la start from now =) DD sedang membina perniagaan sendiri jadi sebagai cik penghibur, saya kena bersabar banyak-banyak. Saya pun kadang-kadang sibuk juga maklumla baru mula bekerja. Sekarang ni sibuk pula fikir nak sambung belajar. Sebenarnya impian saya nak sambung master kat luar Negara (berangan itu satu kemestian ok!), tapi macam mustahil saja so hentikan impian teruskan perjuangan dalam Negara jah..! DD memberi sokongan penuh hoyeee!!! En.bf anda sangat best! Anda sangat supportive and understanding! (Actually, dia nak mengelak dari soalan pasal kahwin tu yang sokong habis saya nak sambung belajar. Siap nak tolong bayarkan yuran pengajian lagi. Hemmm…) Baiklah saya mengalah!! Semoga kita berdua berjaya dalam kerjaya masing-masing. Amiiin.. 
 

No comments: