Friday, January 7, 2011

Hebatkah jadi leader??

It's been a week already in campus. Tekanan assignments sudah dirasai even jadual taklah pack sangat. Class hanya 3 hari which are Monday to Wednesday. Itupun hanya beberapa jam sahaja. Mungkin kerana sudah di semester akhir jadi jadual sangat flexible memandangkan we need to focus on our research. I already got my title and yeay..currently is focusing on that topic only. Kalau sebelum ni, memang risau juga taktau nak mula sebab topic pun takda. Therefore, kat sini nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada kawan saya Husna Farihah who was a TESL student in USM and now teaching at one of the secondary school in Kedah. Tak banyak sangat progress pada kajian tersebut but I'm trying hard to do it.

What you should know is, I've been pointed out as a class rep this semester. Don't know whether my bad classmates wanted to KENAKAN saya or they were too good to admit that I'm very capable to be a leader. Hey friends, as a leader I am very firm and strict ok! You better don't regret for choosing me *o*


No comments: